diumenge, 19 de setembre del 2010

El dia en que un somni s'em va fer realitat


La meva passió pels amics de les arts ja fa un any que va començar però va arribar un dia que ho va cambiar tot. Va ser el 30 de Juliol,els amics tocaven a Sant Feliu de Codines, i jo havia d'anar al concert pero dies abans justament el 24 em vaig fer un esguinç al peu, i em va ser impossible poguer anar la concert encara que vaig fer tots els possibles i se'm va acudir la gran idea de que ja que no podia anar al concert enviarlis un e-mail explicant-lis tot el que m'havia passat.Aixi ho vaig fer els hi vaig enviar. I el dia del concert vaig anar a Sant Feliu de Codines( Can Xifreda) que era on tocaven aquella nit, i al arribar amb el meu germà Ferran, els vem veure alla, el Dani i el Joan Enric els estaven entrevistant, el Ferran estava a dalt l'escenari fent proves de so i l'Eduard estava amb l'ordinador. S'ens acosta el Ferran i em diu tu ets la Marta i jo li dic: Si, ens fem dos petons i parlem de que han llegit l'e-mail i li explico com em vaig fer l'esguins( m'el vaig fer caient.me per les escales de casa meva). El Ferran s'en va a veure com anava l'entrevista, i jo i el meu germà ens quedem encantats veient l'escenari i la quantitat de cables que hi havien.I s'acosten el Ferran,el Dani i el Joan Enric, el Ferran els explica qui sóc i qué hem vull fer una foto amb ells 4 i una amb el Dani (perque dels 4 és el meu preferit perqué té una veu molt maca i es molt guapo) em faig dos fotos amb el dani, i arribar l'Eduard i em diu: Hola Marta! ens fem dos petons i ell m'explica que fa una setmana tambe s'havia fet un esguinç al peu perque es va caure a Montjuic. Ens fem tots la foto perquè el jefe ja apretava que havien d'anar a sopar.Ens vem dir adéu i van marxar a sopar. No vaig poguer anar al concert pero els vaig conéixer en persona.El dia 30 de Juliol no l'oblidare mai. MOLTES GRÀCIES AMICS!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada