dilluns, 12 de novembre del 2012

Els Amics a la Faràndula de Sabadell!


El divendres vaig anar al Teatre la Faràndula de Sabadell, el concert començava a les 21:00 del vespre. Hi havia ganes. Abans del cocnert vem fer una parada al Viena per agafar forçes i cap al teatre a buscar lloc. Estava asseguda a la fila 7 seient 33. Costat Dani. La Faràndula estava a petar. No hi cabia ningú més. Totes les entrades venudes.

Els Amics van començar a tope com sempre i el públic cantava les seves cançons, va costar una mica de que s'aixequessin però la mare de la Núria, es va aixecar i va animar a tothom que ho fes i va funcionar. Després ja va ser una festa. La gent saltava i cada cop hi havia més públic dret. Hi havien tres noies a davant de tot que ho van donar tot, com ballaven. Jo vaig gaudir moltíssim i com sempre vaig acabar afònica. En guardaré un gran record de la Faràndula i d'aquest concert i segur que tothom que hi va anar també. Em va agradar molt que entre el públic hi hagués l'àvia de la Núria, una senyora gran de 85 anys que de ben segur va acabar enamorada dels Amics, tant com la seva neta.

Sempre em quedo amb dos moments del concert i són aquests:

Primer: La intro de Bed&Breakfast, que l'han canviat i és boníssima. Em sembla que ja ho vaig comentar en el post anterior, però és veritat. Aquest cop vaig gravar el moment estelar del Jordi i la Marta.

Segon: Va ser al final del concert, quan els Amics i la banda estaven saludant, van empenyer el Pol Cruells, el baixista del grup a davant seu perque la seva gent el pogués aplaudir i corejar el seu nom. Ell ho va agrair saludant i aplaudint. El Pol és de Sabadell i el divendres tocava a casa i ho va fer genial.


Hagués sigut un gran error si m'hagués quedat a casa aquella nit. GRÀCIES Amics! I GRÀCIES a la Núria i a l'Ana per tots els moments viscuts el divendres.


PD: Els Amics ja han anunciat els dos concerts de final de gira. 15 de Març a la Sala Razzmatazz per els més mogudets, aquí teniu les entrades. I el 16 de Març al Palau de la Música Catalana per els que volgueu estàr asseguts i aixecar-vos de tant en tant, aquí teniu les entrades. Encara que ja s'han venut totes les entrades de la platea, segur que alguna cosa trobareu. Em sap greu no haver avisat abans.
PD: Aquesta nit a les 00:35 més o menys al 33 podreu veure els Amics en concert al programa "De prop". No us perdeu el concert al menjador de casa vostra.
PD: Avui els Amics han dit que han guanyat dos Premis Impala Double Silver per la indústria Musical Europea per els més de 40.000 discos venuts. I el disc Espècies per Catalogar també ha rebut el Premi Impala Silver per els més de 20.000 discos venuts. FELICITATS AMICS! Us ho mereixeu moltíssim! 
PD: Vull donar la benvinguda a la seguidora número 8 del blog. Moltes gràcies per seguir tot el que vaig publicant. Espero que t'agradi. 
PD: La pròxima crònica de concerts serà d'aquí un mes. Aquest cop aniré lluny per veurel's, però valdrà molt la pena l'experiencia. Més endavant ja diré on vaig! jejeje
PD: Dir també que seré al concert de fi de gira al Palau, així que també tindreu crònica! 








Per avui res més. Bona nit i pantalons! :)

6 comentaris:

  1. Tia ets la hòstia!! M'encanta la teva crònica!! Ja li he llegit a me mare i li ha encantat (encara que diu que va passar molta vergonya quan es va aixecar, però va valdre la pena!!) i també li ensenyaré a l'àvia que segur que també li farà molta il·lusió!!

    Gràcies per aquests concerts al teu costat, tots ells han estat genials!! Però recorda que encara ens queden 2 Palaus!! I espero que entre-mig en podem viure uns quants més!!

    Molt petons guapiii :)

    Núria <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies per el comentari! :) Inmensament feliç de que us hagi agrada't! :) Ja em diràs que li ha semblat a la teva àvia! jejeje

      Gràcies a tu, bonica! Cada concert ha tingut la seva màgia! Als dos Palaus surtirà la nostra vena més saltimbanqui! jajaja... Segur que si! Queden els 7 samurais! :D

      Molts petons, guapíssima! <3 :)

      Elimina
  2. Moltes gràcies per la crònica, ja m'hagués agradat anar-hi!

    I el pròxim no dius quin és? Hmmm...

    Chica McCartney

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies a tu pel comentari, de veritat! Em fa molta il·lusió que comenteu!

    Amb les pistes que he donat és fàcil saber on aniré! jejeje


    Mitjons, petons i americanes! :)

    ResponElimina
  4. Hola marta, sóc l'esther, ens vem conèixer a l'entrada de la faràndula ( esther -sabadell) . No se si et referies a mi i la gemma que ens vem aixecar moltes vegades durant el concert i també vem aixecar unes lletres que dèien A M I C S !!!! Va ser un concert espectacular, a casa meva, i vem disfrutar moltíssim !!!!
    A veure si ens veiem en un altre concert !!!!! Per cert, m'encanta la foto del fons de pantalla !!!!!

    Esther-sabadell

    ResponElimina
  5. Hola Esther!

    Primer de tot moltes gràcies pel comentari!

    No, em referia a tres noies joves que hi havia a primera fila i a davant del Dani! Però si que vaig veure que aixecaveu alguna cosa, encara que desde on estava jo no vaig poder veure que era! Però ara que ja ho sé, és una bona iniciativa i us felicito! :D

    Va ser un plaer coneixe't abans d'entrar! A veure si ens veiem aviat, que segur que serà així! :D

    Moltes gràcies! És una foto que m'acompanya desde fa molt de temps! Un dels motius pels que vaig començar a fer el blog! :)

    Molts petons! :)

    ResponElimina